http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
Jatuh Semakin Jatuh
7/19/2009 10:34:00 PG | Author: yus_anakmelayu
Aku memang asalnya di bawah
Bila hadir cahaya menerobos ruang
Kurasakan semakin menghampiri angkasa
Silap sendiri
Mengharap yang belum tentu
Cahaya yang aku anggap harapan
Rupa-rupanya membahang dan membunuhku
Semakin lama aku semakin ke bawah
Semakin lama semakin hilang maruah
Semakin lama semakin hilang arah
Cahaya,
Kau membahangku
Tetapi bukan bermakna aku benci
Malah rindu....
Aku rindu suaramu...
Aku rindu senyummu...
Apa yang mampu aku lakukan?
Hanya menunggu...
Selagi aku mampu...
Aku tak akan mengganggumu...
Terpulang pada engkau...
|
This entry was posted on 7/19/2009 10:34:00 PG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 Pandangan Sahabat Laman:

On 28 Julai 2009 pada 5:28 PTG , didi_adinna berkata...

Shud i say dat u r HOPELESS ROMANTIC a.k.a JIWANG KARAT?