http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
Baik-Baik Sayang
3/16/2010 03:39:00 PG | Author: yus_anakmelayu
Aku sangat terkesan membaca bait-bait lagu ini. Cukup menangkap jiwa. Lagu nyanyian Wali ini mungkin sahaja buat sesiapa. Bagi aku,lagu ini untuk wanita itu, berkelubung batik menyembunyikan kesedihan masa silam. Termanggu, termenung, mencari sekelumit kekuatan, untuk mencipta keputusan. Ya, moga Allah permudahkan urusan.


Aku tak ingin
Kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang
Kerna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan.. dengarkan aku

Hanya satu pintaku
Untukmu dan hidupmu
Baik-baik sayang
Ada aku untukmu
Hanya satu pintaku
Di siang dan malammu
Baik-baik sayang
Karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan... dengarkan aku

|
This entry was posted on 3/16/2010 03:39:00 PG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 Pandangan Sahabat Laman:

On 16 Mac 2010 pada 9:01 PG , zara berkata...

jiwang giler.. xkuasa nyah~