http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
Alhamdulillah... =)
12/12/2008 04:32:00 PG | Author: yus_anakmelayu
Assalamualaikum... alhamdulillah, tuhan masih memberi rezeki yang murah kepada aku dan sahabat. baru sebntar tadi aku menyemak keputusan peperiksaan. tahniah buat "roomate" aku yang dapat anugerah dekan untuk semester 5 ini. aku pulak walaupun tak sehebat itu, tapi masih boleh berbangga denga png ">3.5". dalam keadaan aku yang sangat malas masa semester lima, kadang-kadang aku rase tuhan mengurniakan istidraj(memberi nikmat dalam keadaan dia murka). aku tak berusaha seperti sepatutnya tapi masih lagi dikurniakan nikmat. insyaAllah aku cuba mengubah ini semua untuk sem yang terakhir. dua hari lagi aku akan masuk fasa medan(hutan), dalam 24hb baru habis.
doakan aku selamat ea... oklah.. kawan2 jage diri elok2..
assalamualaikum...
|
This entry was posted on 12/12/2008 04:32:00 PG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Pandangan Sahabat Laman: