http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
...
2/14/2010 06:31:00 PTG | Author: yus_anakmelayu
Tidak pernah melupakannya....
Tapi mengapa terasa semakin jauh darinya...
Jarak? Waktu?
Memang dia terlalu jauh dari aku...
Maafkan kerana berasa begitu...
Diri terlalu buruk untuk kamu...
Terlalu keji untuk menjadi harapanmu...
Mengapa aku mengikat janji sedang aku tahu
Aku akan mehempas cermin itu...
Aku celaru....
Gadis sarawak.... hubungi aku...
Aku ingin dengar suaramu..
walau aku takut, bimbang...
rajukmu memakan aku...
Apatah lagi, aku diam seribu bahasa selama ini...
Maafkan aku...
|
This entry was posted on 2/14/2010 06:31:00 PTG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Pandangan Sahabat Laman:

On 15 Februari 2010 pada 11:50 PTG , cahaya mata berkata...

Salam alaik..yus..
"rajukmu memakan aku"
mungkin gadis srwk x sperti itu..
kita hanya merancang tp Allah yg tentukan..
mgkin dia akn redha ape je yg blku..
sape tau kn?
emm.. yg penting, sntiasa berfikiran positif k..
wish u luck.. (^_*)

 
On 17 Februari 2010 pada 1:12 PG , zara berkata...

tabahla ek? :)

 
On 4 Mac 2014 pada 4:10 PG , yus berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.