http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
Kemaskini
8/09/2010 04:00:00 PTG | Author: yus_anakmelayu
Assalamualaikum.
Sudah agak lama tidak menulis di blog ini. Hidup aku bukanlah sesibuk mana, tetapi entah mengapa hati tidak terniat untuk menulis. Aku seperti biasa, dengan kerjaku sebagai seorang guru. Aktiviti silat juga masih lagi bergerak aktif. Cuma PALAPES dan aktiviti fakulti sahaja yang tidak lagi bermain dalam otak fikiranku.
Sekian lama berkhidmat di SMK Damansara Jaya, aku sebenarnya masih lagi tertanya-tanya apa yang aku perolehi dan apa yang aku beri? Sukar sekali menjawab soalan ini. Gaya hidup di sekolah ini yang sangat 'maju' kadangkala memualkan aku. Hampir juga diri terikut-ikut hidup serba moden ini.
Dunia percintaanku pula semakin berkembang jalan ceritanya. Aku peroleh bakal suri yang sanggup menjagaku. Semoga berkekalan.
Berhenti di sini dahulu, loceng akan berbunyi sebentar lagi. Assalamualaikum.
|
This entry was posted on 8/09/2010 04:00:00 PTG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Pandangan Sahabat Laman:

On 14 Ogos 2010 pada 9:30 PTG , Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah...anda setapak keluar dari kesilapan yg selalu anda lakukan..senang sekali mendengarnya..

 
On 26 September 2010 pada 8:14 PG , Si Kandil Hijau berkata...

salam...moga sukses dan hingga ke jinjang pelamin. Jangan sampai berhenti menulis.

Insyaallah.