http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
Mengapa Begini
7/14/2009 04:42:00 PTG | Author: yus_anakmelayu
Mengapa jadi begini
Aku tak pernah inginkan keadaan ini
Mengapa jadi begini
Aku tak sanggup hadapi keadaan ini
Mengapa jadi begini
Akukah penyebab berlaku keadaan ini?

Apa sekalipun
Ya Allah...
Kau tamatkanlah keadaan ini
Berikan aku pohon itu semula
Aku tak sanggup berpanas selamanya

Kau pohon,
Ambillah sebilang masa sekalipun
Aku tahu kau buntu
Perlukah meneduhi aku?
Kalau benar aku penjagamu
Jangan biarkan aku lama menunggu
Bimbang aku mati kepanasan...


|
This entry was posted on 7/14/2009 04:42:00 PTG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Pandangan Sahabat Laman: