http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
Aku Bersalah
3/02/2010 08:39:00 PG | Author: yus_anakmelayu

Adakah salah aku?
Bahangnya tempias kepadamu
Adakah salah aku?
Boleh meneka ayat-ayat itu
Adakah salah aku?
Melihat kamu tersenyum walau bukan di depanku
Adakah salah aku?
Membuat kamu terdiam begitu
Adakah salah aku?
Sehingga teragak-agak memberitahu
Adakah salah aku?
Kini menanti saat itu
Adakah salah aku?

Ya, aku bersalah!
Mewujudkan rasa itu....


(Tiada kaitan dengan mana-mana pihak berwajib :P)
|
This entry was posted on 3/02/2010 08:39:00 PG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 Pandangan Sahabat Laman:

On 2 Mac 2010 pada 9:03 PG , zara berkata...

prasan~