http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
Antara Dua Pilihan
11/19/2008 04:23:00 PG | Author: yus_anakmelayu
Berat sungguh hati aku sekarang. Betul-betul berat. permasalahan yang timbul kerana hati aku tidak seteguh rakan-rakan yang lain... dahulu aku memilih pasukan latihan pegawai simpanan kerana aku sangkakan itulah lapangan yag mendatangkan kepuasan bagi aku...
sekarang, PALAPES hanya mendatangkan beban dengan bermacam2 masalah dalaman yang timbul. mungkin berpunca daripada orang2 seperti aku ni, yang hatinya setengah2 dalam membuat keputusan. sekarang tinggal semester terakhir, aku masih berfikir2 untuk meneruskan perjuangan bersama2 rakan lain atau tidak. mungkin kerana terlalu banyak himpitan daripada perkara2 lain, silat, belajar, dan terbaru Festival Akademi Pengajian Melayu yang aku terajui bakal berlangsung bulan 3 ni, insyaAllah... siapa boleh mentafsir dan meneka, yang mana satu pilihan aku? keka dalam PALAPES atau mencari kebebasan?
|
This entry was posted on 11/19/2008 04:23:00 PG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Pandangan Sahabat Laman: