http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
Peperiksaan sudah tamat, masa untuk BERPERANG pula!!!
11/15/2008 08:33:00 PTG | Author: yus_anakmelayu


Assalamualaikum...


Alhamdulillah peperiksaan akhir semester sudah tamat. Semoga mendapat keputusan yang cemerlang, amiin. 17hb november(esok) aku akan balik ke rumah. Tak sabar rasanya nak jumpa mak ayah. Tapi aku balik tak lama. Tak macam rakan-rakan yang lain. 24hb ni aku akan ke Um semula, nak berperang!!! he..he.. latihan PALAPES(Pasukan Latihan Pegawai Simpanan) akan bermula. Baju kena gosok, kasut kena kilat, stamina kena cari, ha..ha.. rutin biasa dalam hidup aku. hidup di dunia ini bukan hanya untuk ilmu yang formal semata-mata. Aku melihat PALAPES salah satu cara untuk membentuk keyakinan diri dan semangat kerjasama. ok lah, untuk bulan yang seterusnya, mungkin aku akan senyap sekejap... latihan kat dalam hutan, mane ade internet, he..he.. salam permisi daripada aku. Assalamualaikum.
|
This entry was posted on 11/15/2008 08:33:00 PTG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 Pandangan Sahabat Laman:

On 16 November 2008 pada 1:51 PG , faragadisbiasa berkata...

assalamualaikum..
salam perkenalan buat kamu juga anak melayu!
btw sy da reply komen awk di blog sy.sila la bce yep!
neeway contents utk blog anda amatlah bagus.keep it up!^.^