http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
SEMALAM YANG INDAH
11/11/2008 12:05:00 PG | Author: yus_anakmelayu
Aku tak tau nak cakap macam mane... bagi aku smalam(10nov2008) satu hari yang aku raser benar-benar singkat. awal subuh, masa untuk mengadap tuhan, memohon agar diberkati perjalanan hidup ini. seawal jam 8.30 pagi mase untuk aku menempuh ujian.. peperiksaan akhir semester, kertas Bahasa Melayu dan Multimedia. Alhamdulillah, walau tak sempurna, tak pula sehingga buntu nak menjawab. selepas itu, he..he.. mase ni hanya aku je yang tau, ha..ha.. indah.. memang indah... petangnye main bola, jaringkan beberapa gol... cukup untuk orang yang tak berapa pandai nak main bola macam aku ni, he.he.. yang pasti, semalam memang indah. indah.. dan indah...
|
This entry was posted on 11/11/2008 12:05:00 PG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Pandangan Sahabat Laman:

On 11 November 2008 pada 5:23 PG , Tanpa Nama berkata...

kalau setakat tahu sendiri baik x yah ckp..haha...bgtau la..huahuahua....

 
On 11 November 2008 pada 7:44 PG , yus_anakmelayu berkata...

patah tumbuh hilang berganti.... =p