http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
Kepercayaan
4/15/2009 02:41:00 PG | Author: yus_anakmelayu

Ketika aku mula ingin membina bahagia
Mengapa kau begitu mudah hilang percaya
Ketika aku sudah memasang angan-angan
Kau rasa dirimu orang ketiga
Ketika hadir sayang padamu
Tiba-tiba kau benci padaku

Kau melihat situasi dengan rasa hati
Tanpa memikir dengan benak akal
Sebutir peroalan tidak pernah kau lemparkan
Apatah lagi untuk mencari kebenaran

Kau merasakan dirimu mangsa
Maka aku kau kata pendusta
Hakikatnya kau tak pernah dikecewa
Hanya merasa diri dikecewa

Aku biarkanmu bermain dengan perasaan
Kerana aku tahu kau masih keliru
Aku tinggalkanmu dengan persoalan
Siapa diriku bagi dirimu?
Kalau benar cinta itu untukku
Takkan kurelakan kau meninggalkanku
|
This entry was posted on 4/15/2009 02:41:00 PG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 Pandangan Sahabat Laman:

On 26 April 2009 pada 12:30 PG , ~diAnA~ berkata...

puitis =p