http://2.bp.blogspot.com/_sYx8LhsF1y0/STIDKLut6QI/AAAAAAAAAsI/cBo6xn7s-
Selamat Tinggal Universiti Malaya
4/11/2009 06:13:00 PG | Author: yus_anakmelayu
Assalamualaikum....
Sedih apabila tidak lama lagi aku akan meninggalkan UM. InsyaAllah, jika tiada apa-apa halangan, aku akan menamatkan pengajian pada bulan 5 ini. Konvokesyen akan berlangsung pada bulan 8. Teringat bagaimana aku mula-mula masuk ke UM, seorang, sendiri, dan tak tahu apa-apa. Kolej Kediaman Tun Ahmad Zaidi, tempat pertama aku berpijak. Terlalu banyak perkara dan pihak yang bermain dalam fikiran aku. Akademi Pengajian Melayu, Silat, PALAPES, Kolej 10, Kolej 5, Dato' Zainal, Pak Mokhtar, Dr. Saiful, Prof Zahir, Zaim, Edi, abang Arif, Alamin, Diana, Wan Rosrahimah, Maryani, Artima, Arenawati,ah! terlalu ramai untuk aku selitkan di ruang ini. Setinggi penghargaan buat semua kerana sudi melingkari hidup sepi aku. entri-entri selepas ini mungkin melibatkan gambar-gambar aku semasa berada di UM. Assalamualaikum...
|
This entry was posted on 4/11/2009 06:13:00 PG and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 Pandangan Sahabat Laman:

On 11 April 2009 pada 12:24 PTG , Tanpa Nama berkata...

Alahai..
nama ain xde..
cedey..:(